duminică, 7 iunie 2015

Mâine în bătălie să te gândești la mine

"Mâine în bătălie să te gândești la mine; și cadă spada ta fără tăiș: mori în deznădejde. Povară să fiu eu mâine pe sufletul tău, să fiu eu plumb înlăuntrul pieptului tău și sfârșească zilele tale în sângeroasă bătălie: cadă lancea ta. Gândește-te la mine când am fost muritor: mori în deznădejde." 
  
"Punctul de vedere al societății nu este propriu nimănui, e propriu doar timpului și timpul este alunecos ca somnul și zăpada compactă și întotdeauna îți permite să spui "Nu mai sunt ce am fost", e foarte lesne, atâta vreme cât mai este timp." 
  
"Cel mai intolerabil e să devină trecut cineva pe care ți-l amintești ca viitor." 
  

"Firul continuității neîntrerupt, firul meu de mătase încă intact, dar fără ghid: încă o zi, ce nenorocire, încă o zi, ce noroc." 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu