sâmbătă, 5 septembrie 2015

Cartea nelinistirii

"Criticilor marunti le place sa sublinieze ca poemul cutare, amplu ritmat, nu vrea, pana la urma, sa spuna altceva decat ca ziua e frumoasa. Dar e ceva dificil sa spui ca ziua e frumoasa, iar pana la urma chiar si o zi frumoasa trece."

"Mie, cand vad un mort, moartea imi apare ca o plecare. Un cadavru imi da impresia unui costum de care te debarasezi. Cineva a plecat fara sa simta nevoia sa ia cu el singurul costum pe care-l imbraca."

"Există numeroși oameni la care lipsa curățeniei nu vine din lipsa de voință, ci din nepăsarea inteligenței care dă din umeri. După cum numeroși sunt și cei a căror viață egală și ștearsă nu provine din faptul că ei și-ar fi dorit-o astfel, nici din resemnarea naturală în fața unei vieți pe care ei nu au vrut-o, ci din slăbirea înțelegerii lor față de ei înșiși, dintr-o ironie automată a cunoașterii."

"Eu am masura capacitatii mele de a vedea,
 Si nu masura inaltimii mele."

"Gramatica este un instrument, nu o lege."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu